Het is momenteel 28 Mrt 2024, 17:05



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Italiaanse Circuitdag Zolder vrijdag 2 november 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Okt 2011, 01:08
Berichten: 199
Woonplaats: Nederweert-Eind
Om het seizoen 2012 prachtig af te sluiten hebben Job vd Kraats & Henk Vreugdenhil ondersteund Door Marcel de Roos besloten om op korte termijn te inventariseren of er voor het onderstaande plan voldoende draagkracht is te vinden. We willen namelijk gezamelijk een circuitdag organiseren voor Italiaanse auto's icm lunch en een Italiaans buffet op 2 november dit jaar.

Hier kan dan ook mooi worden teruggekeken en fraaie verhalen worden verteld op en over de evenementen in het jaar 2012 zoals bv ARSS, Squadra Italia, Alfa Challenge, jubileum meeting 156/159, Viva Italia etc. etc.

Echt speciaal en uniek aan het evenement zal zijn dat er tussen 17-18 uur in het schemerdonker kan worden gereden aangezien de baan, net als bij bijv de F1 in Singapore, verlicht zal worden.

Programma zal grofweg bestaan uit een ochtend- en middagdeel (lunch tussen 12-13) waarin de autos zullen worden verdeeld in 2 groepen (tour en sport) op basis van ervaring en vermogen. In de ochtenduren zal er voor de tour groep instructies worden gegeven.

Inschrijving zal worden gemaximaliseerd op 100 autos (50 per groep), geluidslimiet is 95db, deelnemers dienen min 18jaar te zijn, max 2 personen per auto, helm is verplicht (komt een actie voor om tegen gereduceerd tarief een trackday helm te kunnen kopen). Per groep zal er via het open pitlane systeem een uur achter elkaar gereden kunnen worden, in totaal zo'n 4 uur per groep.

Deelname zal per auto ongeveer zon 250 euro gaan kosten, incl lunch en Italiaans buffet, en rond de 200 exclusief buffet. Definitieve prijzen kunnen we opstellen na de inventarisatie ronde. Een tweede deelnemer zal zo'n 75 euro bedragen incl lunch/buffet en excl 50 euro.

Een en ander is afhankelijk van het aantal autos en of er bijv vanuit de verschillende clubs op een bijdrage kan worden gerekend. De voorbeeldprijzen zijn gebaseerd op deelname van zon 60 autos met 30 passagiers. Indien meer deelnemers zal de prijs nog verder naar beneden gaan!

De organisatie zal worden verzorgd door de stichting (io) Scuderia Macchina Sportiva die komend jaar met een Alfa 75 zal deelnemen aan de 75TS cup. De stichting heeft een zgn "Club dei 100". Deelnemers van deze club hebben indien de beschikking over een Italiaanse auto in principe recht op deelname. Aanmelden kan ook via het onderstaande mailadres a 100 euro per jaar ter ondersteuning van de 75 in de TS cup.

Er zullen baancommissarissen en een medisch team incl ambulance aanwezig zijn. Race control is uiteraard aanwezig, maw maximale aandacht voor veiligheid is gegarandeerd.

Dit iniatief wordt ondersteund door de volgende clubs:
-Alfaforum
-Alfa Giulietta club
-GT club

Graag vernemen we asap, dit met oog op reservering circuit Zolder, wat jullie van dit idee vinden.

Tot op Zolder?

Aanmelden via: corse.zolder@gmail.com

Job,
Henk &
Marcel.


05 Mrt 2012, 23:51
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 06 Nov 2007, 13:40
Berichten: 843
Woonplaats: Enschede
Fantastisch initiatief!!
Echt geweldig dat hier aan wordt gewerkt! *O*

Ook de voorgestelde prijzen zijn strak, helemaal als die nog verder zouden zakken.
Mijn inschrijving heb je alvast! ^O^

Groeten Wesley


06 Mrt 2012, 10:27
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Okt 2011, 01:08
Berichten: 199
Woonplaats: Nederweert-Eind
super wesley.

Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen van Hilbert, maar als dr bijvoorbeeld door de club hier een aantal plaatsen vast gereserveerd gaan worden, wordt de club natuurlijk ook toegevoegd aan het rijtje deelnemende clubs!

Ik ben nog maar net nieuw hier, maar heb wel het idee dat er een heel aantal leden hier graag op het circuit rijden en daar ok echt mee bezig zijn. Dan lijkt me een complete dag wel echt eens iets anders dan een veel te druk half uurtje op zandvoort, toch?


06 Mrt 2012, 11:51
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Feb 2008, 23:03
Berichten: 1449
Woonplaats: Hoogeveen
Dus als ik het goed begrijp voor 250 euro , 4 uur open lane rijden en dan ook nog buffet? Dat is wel erg strak geprijsd ja :D In de schemer rijden lijkt mij ook wel apart.

_________________
156 sw 1.8 16v
FZR 600R
Pontiac fiero gt 2.8 v6


06 Mrt 2012, 12:48
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Okt 2011, 01:08
Berichten: 199
Woonplaats: Nederweert-Eind
jep, das het plan..

circuit is volledig afgehuurd dan voor een hele dag voor ons. inclusief baanpersoneel en al.

Genoemde prijs is waar we vanuit gaan indien we het minimale aantal inschrijvingen halen.. je kunt het bedrag van 1 auto en een 2e persoon natuurlijk ook delen met zn 2en en dan om de beurt rijden ofzo.

Dus mocht je dit wel zien zitten, schrijf je in, dan kunnen we dr een hele toffe dag van maken daar in zolder!


06 Mrt 2012, 12:56
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Feb 2008, 23:03
Berichten: 1449
Woonplaats: Hoogeveen
Yes count me in. ;)

_________________
156 sw 1.8 16v
FZR 600R
Pontiac fiero gt 2.8 v6


06 Mrt 2012, 12:58
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 26 Okt 2011, 01:08
Berichten: 199
Woonplaats: Nederweert-Eind
ok dan Mitchell, super!

Aan allen: graag ff een mail naar mailadres sturen wat in de openingspost staat! Das het makkelijskt het aantal deelnemers tellen voor ons.


06 Mrt 2012, 14:47
Profiel

Geregistreerd: 04 Dec 2011, 11:37
Berichten: 48
Woonplaats: Lochem
Hoe meer mensen, hoe goedkoper het wordt! Het is echt een spotprijs voor 4u racen op het circuit!
Natuurlijk ben ik er ook met de v6, waarschijnlijk tegen die tijd al superleggera ^O^

_________________
Urban Impressions Fotografie
http://www.flickr.com/krapas86

Scuderia Macchina Sportiva ( S.M.S. Racing)


06 Mrt 2012, 20:23
Profiel
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Vertaald door phpBBservice.nl.