Hoi allemaal,
Daar is 'ie dan eindelijk, het topic voor de 2019 reünie meeting van de ARTC155 & Alfa 155-Register!
De ARTC155, opgericht eind 1999, in de tijden dat de laatste serie 155's nog nieuw in de showroom stonden, en menig alfist/weggebruiker even omkeek als er een langs kwam gereden.
Want, ja, wat blijft de Alfa 155 toch een pracht van een wagen. Inmiddels de eerste modellen alweer 26 jaar oud, maar toch zo tijdloos. Het was moeilijk om niet verliefd te worden op dit model.
Ik ben als meisje van 7 jaar erin opgegroeid, honderden kilometers lang met een smile van oor tot oor op de achterbank gezeten tijdens clubritten, meetings, etc. Nu met een leeftijd van 26 jaar zit ik niet meer op de achterbank een Alfa 155, maar in een kuipstoel van mijn eigen Alfa 155 race auto. Ik ben nog steeds helemaal gek van de 155 in het algemeen, en zal ik altijd een warm hart toedragen.
En daarom is ook het idee ontstaan om een reünie te gaan organiseren, om het 155 club gevoel weer voor even terug te krijgen.

Weer veel 155's bij elkaar, met de leden die ook de ARTC155 & 155-register een warm hart hebben toegedragen (en nog steeds doen) door volop actief te zijn en overal bij aanwezig te zijn.
Want heren en dames, wat hebben we machtig mooie jaren gehad! Wat hebben wij als club en 155 liefhebbers in het algemeen een visite kaartje achtergelaten in hoe groot onze 155-familie was, en actief overal bij was.
Ik heb ontzettend veel respect voor alle die-hard liefhebbers die nog steeds hun 155 in bezit hebben, en die er alles aan doen om deze in topstaat te houden. Dit moet gevierd worden!
En ook al heb je geen 155 meer, maar ben je nog steeds helemaal gek van het model, dan..ben je ook uitgenodigd.
Zijn jullie net zo enthousiast als ik? Ja? Lees dan snel verder. ;-)
========================================
ARTC155 - 155-REGISTER REUNIE MEETING 2019========================================
- DATUM: wordt nog bekend gemaakt. (vanaf voorjaar 2019)
- LOCATIE: H&S Corse te Almere (waar we op dit moment bezig zijn aan een verbouwing voor een heus Alfa Romeo cafe!)
- DOEL: zoveel mogelijk 155's en (ex) ARTC155 / 155-register leden bij elkaar krijgen voor een onvergetelijke reünie.
- WAT GAAN WE DOEN: Het heel gezellig maken. Wat we nog meer gaan doen ligt aan de opties die we hebben en of dit gerealiseerd kan worden op de uiteindelijke datum. (BBQ? Rollenbanken? Demonstraties? etc. etc. We gaan ermee aan de slag!) Houd dit topic in de gaten voor alle updates die we gaan plaatsen. Ook zullen wij op een grote TV allemaal leuke foto en video beelden uit het ARTC tijdperk draaien om al die herinneringen weer op te halen.
Aanwezig/ Aanwezig ovbLindsay ARTC7
Niels ARTC155
Joke ARTC1
Hilbert ARTC2
Serge ARTC3
Eric ARTC19
Allerd ARTC42
Roel Koks
Johnny ARTC18
Dillon ARTC43
Peter ARTC236
Joel ARTC131