Vanaf 0.55 zie je een saker, met daarachter mij. Heb de hele sessie vast gezeten achter dag ding, die mensen gingen gewoon NIET een bocht door met die auto. En dan heeft 't natuurlijk weer geen luchtweerstand/weinig gewicht/veel koppel zodat ze op 't rechte end gewoon weg schoten........ Heel irritant.
_________________ Been drivin' all night, my hands are wet on the wheel.
Oja, uhm.... Broem broem?
26 Mrt 2011, 18:48
Mende Artc42
Geregistreerd: 24 Mei 2006, 00:01 Berichten: 1857 Woonplaats: noord holland.
Even een copy van DF-forum van mijn middag op Assen, zal later nog wel wat meer foto's posten:
Ook wij zijn weer thuis, was inderdaad een geslaagde dag! Dank voor de organisatie
Leuk om eens wat gezichten te hebben gezien achter de forum namen. En vooral de auto's
De 155 heeft het ook overleefd, alles ging goed tot op het einde. Er plakte teveel rubber aan m'n banden en daardoor was de wegligging ook weg.. Zie foto's voor het idee
Dit was mijn eerste trackday, heb genoten maar weet niet of ik dit vaker gaan doen. Vond het snelheidsverschil op de baan nogal fors en ik vind 4 uur rijden wel veel Je moet alles een keer hebben meegemaakt! Maar nogmaals ik heb genoten vandaag en was zeker de moeite waard!!
Daarbij heeft het toch wel de voorkeur om kuipstoelen in de 155 te plaatsen, heb nu al spierpijn in m'n ribber en rug van alle 'G' krachten Maar weet niet of ik dit eigenlijk wil....... Over de remmen alleen maar lof, wat geweldig die RC-6's en geen last van fading o.i.d.
Heb je je bandenspanning een beetje in de gaten gehouden? Wees blij dat je dan bij DF bent gaan rijden Een van de betere ploegen om als newbie tussen te rijden imo.
_________________ Been drivin' all night, my hands are wet on the wheel.
Oja, uhm.... Broem broem?
29 Mrt 2011, 21:43
Martijn artc121
Geregistreerd: 07 Dec 2005, 21:33 Berichten: 1486 Woonplaats: Groningen/Stiens
Heb je je bandenspanning een beetje in de gaten gehouden? Wees blij dat je dan bij DF bent gaan rijden Een van de betere ploegen om als newbie tussen te rijden imo.
Uhh ja, begon op 3 bar Vergeten om de bandenspanning te verlagen na de winterstalling... Heb de bandenspanning in warme toestand op 2.1 - 2.3 gezet, echter had ik de verkeerd meter mee met een veels te grote schaal. Dus voor de volgende keer wil ik een goede bandenspanning meter/pomp kopen.
Al doende leert men
Wat betreft DF ben ik met je eens.
Martijn
_________________ Martijn artc121 - 155 2.0 16V EVO
Je wilt warm idd op iets van 2.2 uitkomen, iig met de r888's en a048's waar ik van weet. Straatbanden geen idee van, maar zal ong. t zelfde zijn
Ken de organisator en een aantal van de jongens die erbij horen, die weten gewoon wat ze doen. En tevens is het publiek wat er op afkomt ook iets meer met 't hoofd bezig dan 't gemiddeld vrijbotsen publiek.
_________________ Been drivin' all night, my hands are wet on the wheel.
Mijn advies om te gaan voor de Federal 595 Rs-r trek ik weer in!! Zijn ineens bijna dubbel!! Zo duur geworden en de banden laten nu bij bosjes het loopvlak deels los.
gisteren eens lekker met de cinq aan het rijden geweest.
alles ging me voorbij maar ik heb een hoop lol gehad. het jammere met de cinq is dat je door gebrek aan vermogen constant in je spiegel zit te kijken wat er achter je komt en in wil halen. hierdoor kun je de ideale lijn niet lekker volgen. de kleine italiaanse deed het overigens beter dan menig beijerse mest wagen.
en de camera stond ook aan en dit is het resultaat.
_________________ Alfa Romeo 155 1.7 8v 1993 Fiat Cinquecento 1.1 sporting 1997 Fiat Cinquecento 1.1 sporting 1995 Fiat Punto 60 cabrio 1993
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum