Is ook regelmatig te merken met de MB DTM modellen van hun. Na enige tijd geproduceerd te hebben, zijn ze veranderd van remschijven omdat er veel meer vraag was naar details. Tegenwoordig zien de UT modellen er erg goedkoop uit qua details vergeleken Kyosho en Autoart etc. Maar voor toen der tijd waren ze uniek qua details.
De versies met de 'gladde' schijven zijn van de eerste productie-run en de gegroefde van de 2e dus!
de 1e serie is meer waard voor de verzamelaar.
_________________ Duitsers maken auto's , Italianen maken kunst!
Het is bijna exact hetzelfde geval bij de eerste door Kyosho uitgegeven 1;18 Ferrari's vergeleken met de huidige uitgaves. Hetzelfde met Hotwheels 1:18 ferrari's
De 1e serie is altijd meer waard!
Dus mocht je als verzamelaar een 1e productie-model kunnen bemachtigen , koop het meteen!
Het is de investering waard!
_________________ Duitsers maken auto's , Italianen maken kunst!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum