Het is momenteel 28 Mrt 2024, 20:21



Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 SCHUMI BACK!!!!!!!! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 16 Okt 2007, 17:27
Berichten: 926
Woonplaats: Enschede
Jay artc369 schreef:
Trouwens, schumi is na 1 of 2 ronden al sneller met de f2k9 dan kimi, dus dat beloofd wat.

Dat voorspel je neem ik aan? Want hij heeft er dus nog nooit in gereden.

Ik denk niet dat hij Kimi zomaar te snel af is, vergeet niet; 2,5 jaar niet geracet in de F1. Hij is iemand met veel ervaring en veel talent. Maar hij is ook 40 en niet meer in zijn beste trainingsritme. Als hij het goed doet vind ik het erg knap, als hij het niet zo goed doet als Kimi kijk ik er niet van op en is het nog een hele prestatie als hij punten haalt.


06 Aug 2009, 23:46
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Mrt 2007, 14:19
Berichten: 2127
Woonplaats: Amersfoort
We zullen zien!

_________________
http://www.scuderia-hscorse.nl

-Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO4 Seq Racer
-Abarth Punto EVO SuperSport


07 Aug 2009, 20:46
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2007, 22:21
Berichten: 2204
Woonplaats: Velserbroek
Roland artc88 schreef:
Jay artc369 schreef:
Trouwens, schumi is na 1 of 2 ronden al sneller met de f2k9 dan kimi, dus dat beloofd wat.

Dat voorspel je neem ik aan? Want hij heeft er dus nog nooit in gereden.

Ik denk niet dat hij Kimi zomaar te snel af is, vergeet niet; 2,5 jaar niet geracet in de F1. Hij is iemand met veel ervaring en veel talent. Maar hij is ook 40 en niet meer in zijn beste trainingsritme. Als hij het goed doet vind ik het erg knap, als hij het niet zo goed doet als Kimi kijk ik er niet van op en is het nog een hele prestatie als hij punten haalt.

Ik had de info verkeerd begrepen, dat was met een 2k7 auto heb ik nu begrepen.
Wat ie met de nieuwe gaat doen gaan we allemaal nog zien, want die engelsen houden 'n test tegen.

We gaan zien wat het wordt de rest van 't seizoen.

_________________
Been drivin' all night, my hands are wet on the wheel.

Oja, uhm.... Broem broem?


08 Aug 2009, 01:06
Profiel YIM WWW
word leuk dan shumi weer de baan op mag!
shumi kent de auto's hij heeft ze zelf test gereden dus ik denk dat hij wel iets laat zien
en reden om daardoor niet te kijken? vind ik beetje afgezaagt! er is nog niets gebeurt en je kan nog niet zeggen of het daardoor minder leuk gaat worden meschien word het nog wel leuker en nog spannender of juist niet wie weet!
maar ik hoop uiteraard dat ferrari nu weer eens wat laat zien!!! :D

en natuurlijk uit respect massa beterschap!


08 Aug 2009, 09:36
ik vind het prachtig dat schumi terug komt, gaat gewoon spannend worden, alleen maar door dat hij weer in de auto(f1) stapt...goeie stunt van ferrari, die nu ook extra geld voor de grote bonzen bezorgd,via kijkcijfers,reclames enz..., want volgens mij ging het bij de voorgaande gp's niet zo best qua bezoekers...een nog grotere stunt zou zijn...maar helaas heeft renault het niet begrepen...nu ze die piquet uit hebben gegooid, om jos the boss binnen te halen...dan had je nostalgie in de f1 binnen gehaald ....jos,briattore,schumi (benetton *) ) ach...oude mannen zoals ik dromen graag van die goeie ouwe tijden... >:) :P


08 Aug 2009, 09:56
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 17 Jul 2007, 22:21
Berichten: 2204
Woonplaats: Velserbroek
Ronaldo ARTC-204 schreef:
ik vind het prachtig dat schumi terug komt, gaat gewoon spannend worden, alleen maar door dat hij weer in de auto(f1) stapt...goeie stunt van ferrari, die nu ook extra geld voor de grote bonzen bezorgd,via kijkcijfers,reclames enz..., want volgens mij ging het bij de voorgaande gp's niet zo best qua bezoekers...een nog grotere stunt zou zijn...maar helaas heeft renault het niet begrepen...nu ze die piquet uit hebben gegooid, om jos the boss binnen te halen...dan had je nostalgie in de f1 binnen gehaald ....jos,briattore,schumi (benetton *) ) ach...oude mannen zoals ik dromen graag van die goeie ouwe tijden... >:) :P

Een betere stunt zou nu zijn om Hakkinen naast Hamilton in de mclaren te zetten.

_________________
Been drivin' all night, my hands are wet on the wheel.

Oja, uhm.... Broem broem?


08 Aug 2009, 13:53
Profiel YIM WWW
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Mrt 2007, 14:19
Berichten: 2127
Woonplaats: Amersfoort
Nou idd zeg!

Jos mag van mij lekker wegblijven hoor ;) Net zo'n kwal als Albers :X

Beter dan nog, Doornbos die Piquet zijn plekkie overneemt 8-)

_________________
http://www.scuderia-hscorse.nl

-Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO4 Seq Racer
-Abarth Punto EVO SuperSport


08 Aug 2009, 17:19
Profiel
Had gister ergens gelezen dat massa al weer fit genoeg zou zijn om te kunnen rijden, zoals hij het zelf zei. dus schumi zal maar enkele races voor hem in hoeven vallen.

ik zeg schumi naar renault.


09 Aug 2009, 01:48
als die duiters nu es lauda weer in een wagentje zette naast shumi enzo :D ik zie hem altijd op de RTL met de F1 prate maar zou toch uber vet zijn als de toch beetje oldtimers weer de baan op knalle in de nieuwe technologie :D


09 Aug 2009, 03:29
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Mrt 2007, 14:19
Berichten: 2127
Woonplaats: Amersfoort
Ook die mag van mij lekker blijven doen, wat die nu doet ;)

Schumi in een Renualt? Laten we dat ook maar niet doen, Schumi en Ferrari kunnen niet meer zonder mekaar *O*

_________________
http://www.scuderia-hscorse.nl

-Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO4 Seq Racer
-Abarth Punto EVO SuperSport


09 Aug 2009, 15:04
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 27 Apr 2004, 22:58
Berichten: 1426
Woonplaats: Leidschendam
Scumi, wies da ? :+

_________________
Kees ARTC 6
155 WB 2.5 VMR 25
Alfetta GTV 2000
145 2.0 QV


09 Aug 2009, 22:01
Profiel
Site Admin
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 28 Apr 2004, 18:48
Berichten: 2628
Woonplaats: Hilversum
Ik denk dat ze bij Ferrari aardig pissig zijn.

http://www.ferrari.com/English/News/Pag ... etion.aspx

_________________
Groetjes Mimmo ARTC5


10 Aug 2009, 17:13
Profiel ICQ
www.Lindsay-Flokstra.nl
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 13 Dec 2004, 12:18
Berichten: 2936
Woonplaats: Almere
-O- -O- -O- -O- -O-
Geen schumi? :'(

http://www.f1today.nl/nieuws/2009/08/11 ... meback-af/

_________________
Everyone in life is looking for a certain rush. Racing is where i get mine

Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO-R - powered by H&S Corse
http://www.hs-corse.nl


11 Aug 2009, 10:10
Profiel WWW
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 20 Nov 2006, 19:43
Berichten: 1625
Woonplaats: Hoogkarspel
Ik hoor het net op de radio -O- -O- -O- :')

Was toch wel benieuwd wat de man nog had gereden .

Best jammer -O-

_________________
Punto Evo
Ducati 748
EX-155 2.0 16V Nero 601
EX-155 V6 Nero 601 WB
EX-155 2.0 16V Blu Atollo Met.


11 Aug 2009, 10:14
Profiel
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Mrt 2007, 14:19
Berichten: 2127
Woonplaats: Amersfoort
Citaat:
Schumacher blaast F1-comeback af, Badoer vervanger
11 augustus 2009


De comeback van Michael Schumacher is van de baan. De Duitser heeft teveel last van zijn nek, een overblijfsel van een motorongeluk in februari, en is niet in staat om weer te gaan racen in de Formule 1, waar de g-krachten enorm zijn. Ferrari-testcoureur Luca Badoer zal nu voor het team rijden in Valencia.




"Gisteravond heb ik Ferrari-president Luca di Montezemolo en teambaas Stefano Domenicali moeten informeren dat ik helaas niet kan invallen voor Felipe", liet de Duitser weten op zijn website. "Ik heb er echt alles aan gedaan om mijn terugkeer mogelijk te maken, maar tot mijn spijt is het niet gelukt. Helaas hebben we de pijn die ik kreeg tijdens de test in Mugello niet kunnen verhelpen, ondanks het feit dat we op medicinaal en therapeutisch gebied alles hebben geprobeerd."

"De consequenties van de verwondingen die ik opliep in mijn motorongeluk in februari, breuken in de nek en bij het hoofd, zijn nog steeds te zwaar. Daarom kan mijn nek de enorme krachten van een Formule 1-auto nog niet aan. Dit is een duidelijk resultaat van de onderzoeken die we in de afgelopen twee weken hebben gedaan. Aangezien er geen verbetering was na de dag in Mugello, heb ik besloten om de definitieve test gisteren te doen."

"Ik ben diep, diep teleurgesteld. Het spijt me enorm voor Ferrari en alle fans die hun vingers voor mij gekruist hielden. Ik kan alleen maar herhalen dat ik alles heb gedaan wat in mijn macht lag. Het enige wat ik nu nog kan doen, is duimen voor het hele team in de komende races."





Ferrari-president Luca di Montezemolo vindt het jammer dat Schumacher niet kan terugkeren, maar wil de Duitser graag bedanken voor zijn inzet. "Ik vind het erg vervelend dat de problemen van Michael betekenen dat hij niet zal terugkeren in de racerij", zei hij. "Ik heb zijn enorme inspanningen en motivatie zeer gewaardeerd. Zijn terugkeer zou zeer goed geweest zijn voor de Formule 1 en ik ben er zeker van dat we hem weer voor de overwinning zouden zien vechten. Namens Ferrari en alle fans wil ik hem bedanken voor zijn inzet in deze omstandigheden."

"In overeenstemming met Stefano Domenicali hebben besloten om Luca Badoer een kans te geven om voor de Scuderia te racen na zo veel jaren hard gewerkt te hebben voor het team als testcoureur."


-O- : -O- -O- -O- :N :N

_________________
http://www.scuderia-hscorse.nl

-Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO4 Seq Racer
-Abarth Punto EVO SuperSport


11 Aug 2009, 10:35
Profiel
Toch hartstikke leuk voor Badoer! *O*

:+


11 Aug 2009, 11:41
ik denk eerlijk gezegd niet zo zeer dat hij teveel last van zijn nek heeft denk eerder dat hij door alle onstane commotie bij andere teams afgehaakt heeft.
anders had hij vanaf het begin ook nee kunnen zeggen als hij echt zoveel last heeft van zijn nek heeft..
het is niet zo dat k een hekel heb aan hem maar denk dit gewoon.


11 Aug 2009, 20:00
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 02 Mrt 2007, 14:19
Berichten: 2127
Woonplaats: Amersfoort
Lijkt me niet ;)


Ga de berichten maar na, Schumi heeft van dag 1 gezegt, dat die afgesproken had, het te doen/proberen als het ging met ze nek. Wat eig nog steeds herstellende was.

Meer als respect kan je niet hebben dus, dat die ondanks dat die herstellede was/is, toch alles geprobeerd heeft, om ze team te helpen. Dat is nog is loyaal! Helaas kan je zoiets niet forceren, en ook al vindt ik het heeeeeeeel erg jammer hem niet te zien rijden, begrijp ik ze keuze volkomen.

_________________
http://www.scuderia-hscorse.nl

-Alfa Romeo 155 2.0 16V EVO4 Seq Racer
-Abarth Punto EVO SuperSport


11 Aug 2009, 22:34
Profiel
Redacteur ARTC155
Gebruikers-avatar

Geregistreerd: 21 Nov 2004, 18:48
Berichten: 4519
Woonplaats: ZH
Idem! Bruuuuuuut jammer, maar helaas, het is niet anders. :'(

_________________
RAYMOND ARTC12 /// FF-KES GEEN ALFA

VROEGER:
155 EVO 3.0 V6 12V QV
155 2.0 16V SPORT


12 Aug 2009, 12:58
Profiel
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Vertaald door phpBBservice.nl.